Biznesu apvienības KONSUL’S organizētā praktiskā apmācība sniedz sistēmas izpratni par ilgstošas sadarbības procesa stratēģiju un taktikām, kā arī paver iespēju apgūt zināšanas, prasmes un iemaņas to realizācijai. Reģistrēšanās noris tiešsaistē, aizpildot pieteikuma anketu vai rakstot uz e-pastu info@konsuls.lv līdz š.g. 15. decembrim.
Uz šīm apmācībām aicināti pārdošanas un klientu servisa vadītāji, pārdošanas komanda, kā arī klientu un partneru attiecību vadītāji. Programma tiek individuāli pielāgota, lai precīzi atbilstu pasūtītāja mērķiem.
Apmācību programmas tēmas:
- Profesionālā komunikācija darbā ar klientu.
- Pirmā iespaida nozīme darbā ar klientiem.
- Konstruktīvu sarunu organizēšanas un vadīšanas pamatprincipi.
- Pozicionālo un principiālo sarunu stratēģija un taktikas.
- Abpusēji izdevīgu sadarbības variantu noteikšanas principi.
- Klientu motivēšana lēmumu pieņemšanā.
- Sarunas nobeigšanas paņēmieni.
Organizācija iegūs rezultatīvāku pārdošanas komandu, efektīvu pārdošanas stratēģija; ātrāku pārdošanas mērķu izpildu, kā arī jaunu darījumu pieaugumu.
Pieteikties jau tagad >>
Uz tikšanos Biznesu apvienības KONSUL’S apmācībās, supervīzijās, semināros un konsultācijās!